QC - Training Manager
NIC Global
Ho Chi Minh, Vietnam
16 giờ trước

Training :

  • Lead the training and development activities.
  • Build up and develop training strategy & programs
  • Ensure the core mandatory programs are in place and well executed
  • Quality

  • Establish, develop, compile and monitor the all operators
  • Monitors overall quality of implement process
  • Improves the control mechanisms automatization of various reports
  • Controls the work of subordinate managers and team Leaders
  • Job Requirements

  • Required Number : 1
  • Year Experience : 5 Years
  • Minimum Career Level : Manager
  • Minimum Education Level : Bachelor Degree
  • Job Skills :
  • Minimum 5 years work experience in customer service, training or quality control on managerial level
  • Excellent Command of written and spoken English
  • Management skill (leadership, motivation, conflict resolution, organization, planning, control)
  • Language :
  • Computer Skill :
  • Non Technology Skill :
  • Benefits

    Report this job
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký