Technical Service Manager
Trách Nhiệm Hữu Hạn Johnson Controls - Hitachi Air Conditioning
Hồ Chí Minh, Vietnam
2 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

A. PRIMARY Responsibilities :

  • To lead the service team to take care customers after sales and providing the technical consultancy, support and maintenance in a professional way to retain the customers’ satisfaction.
  • To manage the Authorized Service Center conducted by the third party and take proper investigations related to the product clarification, service / product satisfaction.
  • B. DUTIES :

    Yêu Cầu Công Việc

    1. Execute after sales service support to customers.

    2. Manage, evaluate, and develop the ASC throughout Vietnam.

    3. Advise and participate in troubleshooting problems related to the technical expertise.

    4. Build relationships with customers by being responsive, fair and ethical

    5. Manage customer’s claims / investigations related to the product clarification, service / product satisfaction.

    6. Work with technician / engineer to ensure all commitments to customers are well communicated and fulfilled.

    7. Review service agreements in order to manage customer expectations

    8. Analyze reports and develop new areas of monitoring for service improvements

    9. Timely report to Management on resources and quality issues

    10. Provide guidance to customers about our products

    11. Organize the overall management and operation of the department of customer care

    12. Other duties as assigned.

    Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : 30 - 45
  • Giới tính : Nam
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký