Network cum IT Helpdesk Support
Công Ty TNHH Thương Mại Công Nghệ Go Viet
Hồ Chí Minh, Việt Nam
8 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

  • Installs and maintains client hardware and software.- Provides the user with basic training to utilize the PC running Microsoft Windowsand MacOS or operation equipment to avoid future problems.
  • Reports and logs for the trouble countermeasure from ticket system management.- Involves in day to day IT operation and works closely with global IT helpdesk team to quickly handle the user request.
  • Participates in building IT service delivery procedure matching with the userrequirement and the business development.-
  • Manages and controls IT assets to ensure the accuracy of costing and inventoryrecords.- Assists in providing technical support and participating in IT network infrastructure projects.

    Yêu cầu công việc

  • University Degree.- Proactive and good at team work.- Have good knowledge of operating system, especially in Microsoft Windows andMacOS.
  • 1-2 years of experience in troubleshooting IT office devices such as laptop, desktop, printer, CCTV - In-depth knowledge of computer systems and software client use.
  • Background in network & system infrastructure, familiar with configuring Wi-Fi Unifi, Cisco devices, Fortinet firewall
  • Phúc lợi

    Máy tính xách tay, Bảo hiểm theo quy định, Du Lịch, Thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Chế độ nghỉ phép

    Ứng tuyển
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Ứng tuyển
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký