Ninja Van is a tech-enabled logistics company on a mission to provide hassle-free delivery services for businesses of all sizes across Southeast Asia.
Launched in 2014, we started operations in Singapore and have become the region's largest and fastest growing last-mile logistics company, partnering with over 35,000 merchants and delivering more than 1,000 parcels every minute across six countries.
At our core, we are a technology company that is disrupting a massive industry with cutting-edge software and operational concepts.
Powered by algorithm-based optimisation, dynamic routing, end-to-end tracking and a data-driven approach, we provide best-of-class delivery services that delight both the shippers and end customers.
lưu giữ hồ sơ của các báo cáo chất lượng, các đánh giá thống kê và các tài liệu liên quan- Đi đánh giá khảo sát chất lượng dịch vụ tại các trạm vận hành / kho bãi trong TP-HCM- Xây dựng các tiêu chuẩn đảm bảo chất lượng và các quy trình của công ty- Tuân thủ các tiêu chuẩn chất lượng và an toàn của ngành cũng như các KPI hoạt động- Tạo báo cáo ghi lại các lỗi và sự cố cần sửa- Phối hợp chặt chẽ với nhóm vận hành để cải thiện hiệu suất hiện có
Requirement