Customer Service Officer
CP Dược Phẩm Pharmacity
Hồ Chí Minh, Vietnam
2 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

1. Handle requests and complaints from Call Center and social media interaction :

  • Receive and respond all inbound inquiry by phone, email, Facebook, chat and others as needed.
  • Coordinate with relevant departments to verify and solve customer’s complaints and requirement
  • Check the availability of product in warehouse or store, approve the order on the system to deliver to client.
  • Follow up with SOS order to ensure it’s done on the system conducted by pharmacist
  • Support Marketing team in calling client when they are winner for lucky draw scheme.
  • Check and process ecommerce orders from customers
  • Report to Supervisor and Manager for any abnormality
  • Other duties assigned by Supervisor or Manager
  • Update client complaints on AX system to promptly report to Manager processing those cases.
  • 2. Support stores and other departments in matter related to Customer Service

    3. Shift-based working time, 1 day OFF per week

    Yêu Cầu Công Việc

    1. Education : Vocational College Training Diploma or above.

    2. Major : Business Administration, English language, Customer Services, Pharmaceutics or other relevant fields

    3. Good English

    4. Computer usage ability : All usual Microsoft office programs

    Thông tin khác

  • Bằng cấp : Trung cấp
  • Độ tuổi : 21 - 28
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký