CLASS MANAGEMENT LEADER
APAX LEADERS
Khánh Hòa
4 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

1. Directly responsible for ensuring :

  • Customer care, handling customer complaints and giving appropriate feedback
  • Class quality management, class images and class facilities.
  • 2. Work directly with the Customer Experience Department on customer service and professional issues of the customer care team.

    3. Collaborate with Head Teacher and the teaching quality management department on teacher-related issues at the center.

    4. Arrange class schedule is in line with the sales situation and the level of students

    5. Manage the most suitable and effective demo classes for students

    6. Follow up and manage the renewal rate of parents.

    7. Combine the related BP activities for students

    Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor degree or above, bachelor degree in education / English teaching methodology is preferred
  • Experience in managing employees, being good at operation is a must (required)
  • Fluent in English : reading, writing, speaking and listening and good translation skills.
  • Soft skills : team management and time management
  • Create good relationships and social skills with colleagues, parents, students and teachers.
  • Know how to use time appropriately and effectively to solve tasks.
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Cao đẳng
  • Độ tuổi : 25 - 30
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký