Customer Service Officer (Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng)
Apollo Education And Training Organization
Hà Nội, VN
6 ngày trước
source : Glints

JOB DESCRIPTION

  • Efficient & high quality implementation of customer care at the centre.CSOs are responsible for customer care to all internal and external customers.
  • ReportingAt all time CSOs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.
  • CommunicationCommunicate well with other CSOs and ECs and staff from other departments in the centre including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
  • Continuous ImprovementIdentify opportunities to develop, improve and add value to Apollo’s CentreOperations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.
  • Other duties assigned by the Centre Manager.
  • JOB REQUIREMENTS

  • Vietnamese national.
  • Holder of Bachelor’s degree
  • Able to handle shifts working
  • Be proactive, interpersonal and detail-oriented.
  • Good communication skills, both in English and Vietnamese
  • Proven selling and persuasive skill.
  • Computer literacy MS office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký