Trưởng Phòng Kiểm Toán (Nội Bộ)
cổ phần Bảo hiểm nhân thọ Phú Hưng (Phú Hưng Life)
Tp Hồ Chí Minh
2 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Prepare the annual audit plan to make sure that every department is audited periodically.
  • Monitor the audit procedures, programs, checklists to make sure the material risks identified.
  • Conduct the audit, identify the risks and make suitable recommendations to address such risks and control the weaknesses, ensure company activities and processes are used economically, efficiently and effectively, detecting and preventing frauds and errors.
  • Co-ordinate with all departments in developing, reviewing the processes to enhance the internal control, improve operations activities effectively and efficiently, ensure the compliance with laws, regulations and internal rules.
  • Make relevant reports.
  • Other tasks as assigned by CFO.
  • Yêu cầu công việc

  • University graduated in major relevant such as : Accounting or Auditing.
  • More than seven years of relevant experience in either external or internal auditing as Assistant Manager or Manager role in Banking / Finance / Insurance industries.
  • Experience in life insurance industry is an advantage.
  • Proficiency in English language.
  • Good communication & inter-personal skills.
  • Integrity, careful, sense of responsibility.
  • Phúc lợi công việc

  • Deal with the company.
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký