Assistant Manager, Business Process Management
Công Ty TNHH Phát Triển Nam Hội An
Việt Nam
3 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

  • Well verse in company policies and regulatory requirements and ensure SOP are compliant to policies & requirements.
  • Ensure SOPs adhere to company’s policies and relevant regulatory requirements.
  • Identify and initiate SOP updates when relevant policies or requirements change.
  • Conduct training to business units on SOP writing.
  • Visit business unit operations area to identify if there is discrepancy between documented SOPs and actual procedures.
  • Other related duties requested by supervisor.
  • Perform other related duties as required or directed.
  • Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree in Business Administration is required; Post-graduate diploma in Tourism / Hospitality is preferred
  • Fluent in English language. (>
  • TOEFL Score 94)

  • Fluent in Vietnamese language will be a bonus.
  • Preferred 2-3 years of experience : Casino / Food & Beverage operations.
  • Experience with SOP writing.
  • Proficient with Microsoft Office Suite. (WORD, Excel, PowerPoint, VISIO)
  • Must be able to work in a fast-paced environment.
  • Phúc lợi

    Insurance, Travel opportunities, Health checkup, Training & Development, Salary review, Employee Shuttle Service, Annual Leave

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký