KEY ACCOUNT ASSISTANT MANAGER
Kỷ Nguyên Vàng Consultants
Hà Nội
6 ngày trước
source : CÔNG TY TNHH TM DV KỶ NGUYÊN VÀNG

Chi tiết công việc

Tên công việc : KEY ACCOUNT ASSISTANT MANAGER Mã công việc : Mô tả công việc :

Build up business development strategy based on company business strategy :

  • Understand strong point of our service and company''s Business Development target and build up sales business strategy and decide which sales part, sales activities to focus on.
  • Expand business scale with Key Account, seek for new business, new customers to contribute to achieve yearly budget of revenue.
  • Evaluate sales performance through sales revenue of sales staffs and make propose improvement.
  • Analysis regularly customer''s P / L and keep improvement plan.
  • Market research / Sale plan / marketing tools / tender progress & result.
  • Gather market intelligent information.
  • Set up concrete sales plan to achieve target.
  • Customer management :

  • Make regular visit and call to the customer, seek customer demand, hear customer opinion and request.
  • Make sales call for existing and potential customer. Maintain fruitful relationships with customers.
  • Verify and supervise staffs to update customer profile properly.
  • Cost management :

  • Maximize revenue by selling rate management. Manage outstanding account.
  • Implement cost combat action plan as set and report to management timely.
  • Process & KPI system build up :

  • Review and propose to adjust current sales process to improve and more efficiently.
  • Propose sales process (quotation approval matrix, Contract management, Sale Handling Instructions )
  • Follow the appropriate report line for upper level to check and confirm (P / L calculation, quotation and irregular issue etc )
  • Understand new project and lead cross function teams to make it succeed

    Yêu cầu công việc Yêu cầu chung : Số Năm Kinh nghiệm : 3 Cấp bậc tối thiểu : Trưởng phòng Bằng cấp tối thiểu : Cử nhân

    Nationality : Vietnamese with Japanese skill (N1 / N2)

    Education :

  • Bachelor of Business Administration / Economic / Foreign Trade or Marketing / Sea Transport Economic or other related
  • Experience :

  • 3 - 4 years of working experience in business development / economic in logistics fields
  • Skill :

  • Vietnamese candidates with Japanese skill N1 / N2 (Japanese is preferable)
  • Knowledge of economic, trade
  • Knowledge of market
  • Knowledge of logistics fields, supply chain management
  • Communication and negotiation skills
  • Motivation for sales
  • Time management and Planning skills
  • Problem solving and decision making skills
  • Kỹ năng mong muốn : Thông tin chung Loại hình công việc : Toàn thời gian cố định

    Theo hợp đồng / tư vấn

    Địa điểm : Hà Nội

    Quốc gia :
  • Việt Nam
  • Việt Nam
  • Ngành nghề : Vận chuyển / Kho bãi

    Cấp bậc tối thiểu : Trưởng phòng Độ tuổi : 30 ->

    44 Mức lương : 25,000,000 - 35,000,000 Thông tin khác

    Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký