Customer Relationship Manager
TNHH Golden Phoenix Vietnam
Tp Hồ Chí Minh
3 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Building and maintaining profitable relationships with key customers.
  • Overseeing the relationship with customers handled by your team.
  • Resolving customer complaints quickly and efficiently.
  • Keeping customers updated on the latest products in order to increase sales.
  • Meeting with managers in the organization to plan strategically.
  • Expanding the customer base by upselling and cross-selling.
  • Understanding key customer individual needs and addressing these.
  • Conducting business reviews using CRM programs.
  • Knowing your competition and strategizing accordingly.
  • Yêu cầu công việc

  • Bachelor Degree in Business, Economics, Marketing, or equivalent
  • Experience of work in multinational company, 05 years’ experience in F&B or related fields is also preferable.
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • A team player with leadership skills.
  • Maintain a positive attitude focused on customer satisfaction.
  • Fluency in English, computer literacy.
  • Phúc lợi công việc

  • Discussed in the interview
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký