Bosch Global Software Technologies Company Limited
Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, vn
5 ngày trước
Job Description
Support End-User via SMT Ticket following ITIL Process which are maintained with defined SLA & KPI
Contribute to problem investigation, change management
Working on Oracle PL / SQL
Support for new feature release, hot-fix
Maintain and manage the application servers
To the holder of this position other tasks and activities related to the current job can be assigned by line-manager
Qualifications
Bachelor degree in IT / Computer Science or relevant background
Strong knowledge of SQL, PL / SQL
Knowledge in Service Management Tool (Redemy , Service Now, ServiceDesk Plus)
Knowledge in Project and Process Management will be an advantage
To be trained in process know how (Incident, Problem, Change Management)
ITIL foundation Certificate is a plus
Flexible and able to support in CET time zone if required (1 : 00PM - 10 : 00PM)
Have ability to work under pressure during peak periods and respecting the deadlines
Have teamwork spirit, pro-active to support, share workload, document / share the knowledge, open mindset and continuous improvement.
Strong communication, interpersonal and intercultural skills
Báo cáo công việc này
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Thêm vào ưa thích
Bạn cần đăng nhập vào tài khoản của mình để thêm công việc này vào mục yêu thích của bạn. Nhấp vào "Tiếp tục" để đăng nhập hoặc tạo tài khoản mới. Sau đó, bạn sẽ có thể truy cập mục yêu thích của mình từ trang web của chúng tôi hoặc từ ứng dụng di động neuvoo.