CallCenter Operations Manager [ Phú Nhuận - HCM ]
ICONIC Co,.Ltd.
Hồ Chí Minh
5 ngày trước

Mô Tả Công Việc

  • Checking the Call Log.
  • Teaching and training of team leaders.
  • KPI management.
  • Creation of Action Plans and review and implementation of improvement plans.
  • Hourly Call status report.
  • Preparation of weekly and monthly reports (in English) to the head office in Japan and reporting at meetings.
  • Number of people managed : 50
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Ability to pursue numbers, leadership and management skills.
  • Understanding of CallCenter KPIs.
  • Required language; English business level.
  • Can understand Japanese.
  • Benefit :
  • Health insurance.
  • Employee travel (once a year).
  • Bonus.
  • Salary increase.
  • Tags

    Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký