Administration Executive
CareerBuilder's client
Hồ Chí Minh, Vietnam
1 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Handle day to day office administrative activities include repair & maintenance of equipment, stationery supply management / invoicing, keeping working environment clean and safe.
  • Perform basic booking keeping for office operation
  • Handle payroll administration for office
  • Assist Manager in preparing sales contract and related document
  • Be a contact point with landlord, tenant, building management and office suppliers for relevant requests
  • Coordinate travel arrangements for managers and employees when requested
  • Other applicable tasks assigned by supervisor
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Candidate must possess at least Bachelor’s Degree / Post Graduate Diploma / Professional Degree in Administration / Finance / Accountancy / Banking or equivalent
  • 3 to 5 years of working experience in the related field
  • Ability to work in team
  • Be able to communicate in English
  • Good computer skills
  • Self-motivated and result oriented
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : 28 - 40
  • Giới tính : Nữ
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Step 2
    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký