Cloud IT support (AWS, Cloud)
The Rep. Office of STYL Solutions Pte. Ltd. In HCMC
Ho Chi Minh, Ho Chi Minh, Vietnam
3 ngày trước

Responsibilities :

  • Proactive monitoring of alerts (Eg : Email, SMS, Dashboard,...) through and taking action as per the statement of work defined
  • Manage / track incidents reported by customers and alerts generated by the system. Collaborate with L1 and L3 team to investigate and resolve the issue, provide the incident report, manage incident tickets
  • Maintain server credentials, key / password rotation, SSL certifications (tracking Certificate expiry and reporting, renewal of certificates)
  • Perform deployment, patching, monitoring, and other maintenance support activities to the servers with support from DevOps and the application team
  • Review and implement Azure / AWS cloud optimization / recommendations
  • Prepare documents for the operation activities : Process documents, technical documents, checklists, FAQs
  • Meeting with the project team, provide clarification for incidents, requests, problems, changes, and other issues
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký