[HCM] Marketing Manager
ROUTINE VN - FASHION DESIGN & RETAILER
Hồ Chí Minh
2 ngày trước
source : Tuổi Trẻ

Mô tả Công việc

  • Develop and manage marketing strategy and branding plans including launching new season, store’s grand opening, customer events and managing portfolios of existing products.
  • Push growth on the brand / product(s) through the development and implement of advertising and retail excellence, plus trade and consumer promotion campaigns.
  • Own marketing calendar and Roll out plan and ensure a timely delivery of all retail marketing tools.
  • Plan and execute customer strategy and research customer's insights.
  • Analyze market and consumer data and provide useful recommendations to management and reflect into business strategy and plan.
  • Own media channel strategy & execution, drive digitization as leading edge of the brand / products
  • Lead direct reports to high professional marketing performance and develop them to next level.
  • Build strong relationship to press and media agencies, etc.
  • Weekly supervise and report for team operating via project metrics.
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Aged from 30 with at least 5 years at Marketing Manager position.
  • Candidates from Retail / FMCG / F&B / Fashion industry are preferred.
  • Thông tin khác

  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký