Warranty Service Manager
First Alliances
Hải Phòng, Việt Nam
9 ngày trước
source : Talent Network

Mô tả công việc

  • Organize and assign job for each position in the Service Centre
  • Develop working plan, expense and performance of the Service Centre
  • Supervise repairing process and result
  • Set up target for the whole Service Centre and members
  • Manage training activities and supervising members
  • Resolve sensitive and difficult cases in the Service Centre
  • Support Authorized Service Centers in region, and other departments in events
  • Yêu cầu công việc

  • University graduate with bachelor’s degree
  • Experience working in a similar position, with knowledge and practices in Customer Service & Warranty Field, or Factory
  • Have good leadership skills as well as strong communication and negotiation skills
  • Can use English at works (at least, Basic level)
  • Đào tạo

    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký