Customer Service Officer - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Bình Dương
Apollo Education and Training Vietnam Organization
310 Thích Quảng Đức, Phú Cường , Thành phố Thủ Dầu Một , Bình Dương, Việt Nam
1 phút trước
source : CareerLink
  • Efficient & high quality implementation of customer care at the centre.
  • CSOs are responsible for customer care to all internal and external customers.
  • Reporting
  • At all time CSOs should know and be able to report on all aspects of the responsible areas related to sales and customer service efficient and high quality operations.
  • Communication
  • Communicate well with other CSOs and ECs and staff from other departments in the centre including teachers, EFL admin staff, tea ladies, security guards and etc.
  • Continuous Improvement
  • Identify opportunities to develop, improve and add value to Apollo’s Centre
  • Operations in line with the strategic goals of their centre(s) and the organization.
  • Other duties assigned by the Centre Manager.
  • Vietnamese national.
  • Holder of Bachelor’s degree preferably in English or Foreign Trade
  • Be proactive, interpersonal and detail-oriented.
  • Excellent written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese
  • Proven selling and persuasive skill.
  • Computer literacy MS office applications (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký