HR & Admin Assistant
Cty TNHH Columbia Asia (Viet Nam)
Hồ Chí Minh, Vietnam
1 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Handle recruitment process such as posting advertisement, phone screening for shortlisting, arranging interview, employment contracts
  • Organize and manage new employee orientation, on-boarding, and training programs
  • Maintains HR records by recording new hires, transfers, terminations, changes in job classifications, merit increases;
  • tracking vacation, sick, and personal time

  • Tracks HR actions by completing forms, reports, logs, and personnel records.
  • Manage and update HR databases
  • Support in payroll calculation by timekeeping, maintaining records.
  • Handling the exit process (incl. final settlement) for the employees.
  • Maintaining good internal communication within the company.
  • Manage all documents aligned with local regulations, Company policies and procedures.
  • Manage the work permit of foreigners and status including monitor of the expiry dates.
  • Manage and provide stationery and uniforms
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree and / or work equivalent
  • One year of administrative support experience
  • Microsoft suite experience
  • Excellent organizational and time-management skills
  • Excellent communications and interpersonal skills
  • Data-driven mindset
  • Ability to work as part of a team
  • Positive attitude
  • Administrative writing and reporting skills
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : 23 - 35
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký