CRM Loyalty Specialist
Home Credit
Ho Chi Minh, Vietnam
12 giờ trước

KEY RESPONSIBILITIES

  • Implement and optimize operational loyalty strategies
  • Develop and implement customer retention strategy
  • Encourage and drive repeat purchases via CRM communication channels and tools
  • Improve customer engagement process
  • Understand customer behavior, perception and adaptation to fulfill their expectations and increase customer lifetime value
  • JOB REQUIREMENTS

  • Banking / finance / e-commerce experience of 2-3 years
  • Experience with segment management, especially regarding loyalty aspects
  • Understanding of campaign management, with focus on digital channels
  • Understanding of financial products
  • Good verbal and written English
  • Basic analytical skills
  • Project management exposure
  • COMPENSATIONS & BENEFITS

  • 13th Salary Fixed and KPI Bonus
  • PTI Health Care for personal
  • 24 / 7 Accidental Insurance
  • 100% Social Insurance
  • Meal + Phone Allowance
  • Yearly Medical Checkup
  • 15 Annual Leaves
  • Professional and Transparent Working Environment
  • Apply Latest Financial Technology in the World
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký