Trợ Lý Phó TGĐ Giỏi Tiếng Anh
CP Hương Liệu & Du Lịch Mỹ Linh
Hồ Chí Minh, Vietnam
4 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

1. Advising, assisting in planning and implementing all targets, business strategic as well as report operation of company.

  • Receive, collect information from all departments to submit to BOD
  • Urge, remind all departments send the complete information, promptly.
  • Initiative to analyze information, evaluate operation status and promptly report to BOD. In some cases, propose solutions to solve the problems arising.
  • 2. Administrative work

  • Receive, check all documents, records from all department to submit Director / Vice Director for approval.
  • Assisting in establishing and maintain clear communication between Director / Vice Director with related departments.
  • Providing secretarial support in BOD meetings.
  • Follow up performance progress of departments after meetings
  • Others administrative tasks.
  • 3. Other task shall be assigned by BOD

    Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor degree of Economic, Foreign Trade, Financial, Business English
  • Knowledge in Secretarial, Assistant of Director.
  • Fluent in English (Listening, Speaking, Reading, Writing).
  • At least 3 years experiences in relevant position.
  • Planning skills and work control.
  • Ability to work independently / team work.
  • Ability to analyze, synthesize, evaluate and propose solutions.
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : 28 - 36
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký