Customer Service
TNHH Nhãn Mác SMT (Việt Nam)
Tp Hồ Chí Minh
5 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Visit customers, maintain the relationshop with customers to get new orders.
  • Cooperate with factory to solve the problems to reach the customers' requirements. Open sample order with new artwork
  • Control the sample orders from development; Receiving email, tel and feedback to cus.
  • Follow up ETD to feedabck to cus.
  • Update list short leadtime to fact & feedback to customer.
  • Make catalogue new sample
  • Yêu cầu công việc

  • Experience : Priority has experience in textile industry, customer care
  • Skills : communication, negotiation, negotiation, problem solving
  • English / Chinese
  • Phúc lợi công việc

  • Discussed in the interview
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký