IT Support
Viet Thai International
Hồ Chí Minh, Vietnam
4 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Research, plan, install, configure, troubleshoot, maintain and upgrade hardware, network and software interfaces with the operating system
  • Record and maintain hardware and software inventories, site and / or server licensing, and user access and security.
  • Document system problems and resolutions for future reference.
  • College
  • MCSA (Must), MCSE, MCITP SA or EA will be a plus
  • At least 1 years in IT Helpdesk (Must)
  • Working on any IT Service Management System will be plus
  • Cumunication skills (basic communication in english)
  • Client service mindset
  • Problem solving skill
  • Thông tin khác

  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Step 2
    Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký