Receptionist cum Office Admin
TNHH FES VietNam
Bình Dương, Vietnam
3 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Answer telephone, take and reply messages;
  • Receive and file / handover incoming letters, documents;
  • Supply and manage office equipment, stationery to office, pantry utilities;
  • Schedule meeting if any; car arrangement for office use;
  • Welcome / Receive visitors relating to work;
  • Document filing, copy as required.
  • Manage and searching the competitive supplier list regarding typical items for office use
  • Agenda management : booking, travels, meeting, arrange air-ticket, hotel, car for guests or office members, etc
  • Control and manage office expense : electricity, parking, logistic support for office staff;
  • Pay attention to meeting rooms & reception are to be kept clean, tidy on time;
  • Liaise with the authority / or any other organization for submission of visa, temporary residence card, work permit, legalized document, etc;
  • Performs other related duties as assigned.
  • Yêu Cầu Công Việc

  • At least 6 months experience in the same position;
  • Good command of spoken and written English;
  • Experience on visa, work permit is an advantage;
  • Experience in arranging documents;
  • Good communication skills, good manner on dealing with the client and / or authority;
  • Pay attention to details and accuracy;
  • Proactive, honest, self-motivated, disciplines, performance driven and able to work in a team;
  • Prefer female and age is less than 30.
  • Thông tin khác

  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký