Customer Care Representative (CCR)
UPS Viet Nam
Hồ Chí Minh
3 ngày trước
source : Tuổi Trẻ

Mô tả Công việc

  • Manage large amounts of incoming calls / emails from customer.
  • Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem;
  • expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.

  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods / tools
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customers
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Education : Bachelor's Degree preferred.
  • Skills, Knowledge, & Abilities :
  • Customer orientation and ability to adapt / respond to different types of characters
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
  • Excellent communication and presentation skills
  • Strong phone contact handling skills and active listening
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký