SALES & BANQUET COORDINATER
GRAND MERCURE
Da Nang City, Da Nang City, Vietnam
3 ngày trước

Job Description

  • Prepare all administration documents required by the Hotel sales team.
  • Distribute promptly to all departments about notice of any change in the Banquet event order (BEO) / Banquet Function Plan (FP).
  • Attend to telephone, fax, email enquiries in a timely manner.
  • Perform any other duties which may be assigned.
  • Work Experience

  • Based in Danang city.
  • Degree in Hospitality / Tourism / Marketing / Hotel Management.
  • At least one years experience in Sales field with good command of English a must.
  • Possess excellent customer care and interpersonal skills.
  • Benefits

  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
  • Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
  • Opportunity to grow within your property and across the world!
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký