Digital Bank - Chuyên Viên Định Danh Khách Hàng
FE CREDIT
Hồ Chí Minh
1 ngày trước

Mô Tả Công Việc

KEY RESPONSIBILITIES :

  • Handling inbound video calls to providing Ubank’s customers with support and consultancy on bank products / service.
  • Provide support and guidance of registering and utilizing Ubank’s products / service to new customers via Mobile banking (SOL).
  • Provide support and consultancy to existing customers, identify customer needs so as to cross-sell bank products.
  • Collect customer’s information, Identify customer demand before providing support / guidance of products
  • Ensure all the requests of customers are properly receive, process & feedback final result to customers within SLA.
  • Ensure the Service level delivering excellent experience to customer.
  • Other tasks assigned by Manager
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor / College’s degree holder, preferably in business / finance / banking areas
  • Previous experience in a customer support role;
  • Have experience on KYC / AML is preferable;
  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening;
  • Customer focus and adaptability to different personality types;
  • Ability to fast react to situations;
  • Ability to work under pressure and simultaneously handle multiple tasks;
  • Strong attention to details and risk awareness.
  • Job tags : Digital Bank - KYC Specialist Chuyên Viên Định Danh Khách Hàng kyc ekyc Digital Bank - Chuyên Viên Định Danh Khách Hàng

    Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký