Lotus Group - LMS - Assistant Brand Manager
Công ty SX TM DV Lê Mây
Hà Nội
4 ngày trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Plan and execute Brand marketing plans monthly, quarterly and yearly
  • Do Brand Audit every 6 months
  • Perform market analysis and research on the latest trends
  • Research and evaluate competitor marketing and digital content
  • Develop new projects
  • Ensure the quantity and quality of products in the market
  • Perform other duties as assigned by the Brand Manager, BOD accordingly to the company's regulations to accomplish the common goals of the company
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor Degree in Marketing / Business Management or similar field
  • At least 2 years working experience as Brand / Marketing in FMCG industry
  • Knowledge and experience in communication, digital, trade, market research
  • Passion for the marketing industry and its best practice
  • Skill set : Problem solving, Good communication, Team work and working independently,Time management
  • Good English skills
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký