Supervisor
TNHH TransCosmos Việt Nam
Hồ Chí Minh, Vietnam
20 giờ trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • Manage Team leader, QA and agents to monitor team.
  • Orient and allocate human resource needed to achieve KPIs / SLA.
  • Execute process and daily tasks of Contact Center as project required.
  • Create and propose reports that Manager requests.
  • Coach, train and monitor Team Leader on how to manage daily operation and reach the KPI.
  • Communicate with client to handle issues.
  • Have meeting with client frequently.
  • Join training courses as client required to handle daily operation.
  • Report to Manager if the issue is beyond Supervisor’s ability and responsibility.
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Call Center Management
  • Have strong management & analytical mindset.
  • Implementation methods of the monitoring designing for a center operation.
  • Project set-up and planning (recruitment, training, allocating resources)
  • Business task management
  • Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others
  • Vietnamese as native communicator and good English is required
  • Good reporting skill
  • Carry out all the above activities in accordance KPI set by the Client
  • Thông tin khác

  • Bằng cấp : Đại học
  • Độ tuổi : 21 - 35
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký