Customer Service Executive
Avery Dennison RIS Vietnam Co., Ltd
Long An, Vietnam
21 giờ trước
source : CareerBuilder

Mô tả Công việc

  • To follow up the orders from customers.
  • To respond and ensure the customer enquiries and requests are addressed in a timely manner.
  • To coordinate with sales team, other internal teams, suppliers to ensure the product quality and customers’ requirements are met
  • To handle customer complaints according to the Company procedures and service standard.
  • To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the customers and to maintain updated customer profile information.
  • To proactively share among team members on new product / system knowledge and on lessons learnt from the mistakes to improve quality of the whole team.
  • To assist and back up other team members and provide supports and report to Supervisor.
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree.
  • Experience related in Customer Service / Call Center / Telesales...
  • Must be proficient in Japanese.
  • Proficient in English is a plus.
  • Good data entry and organizational skills.
  • Detailed oriented and good follow-up skills.
  • Good at Communication, Interactions & Problem solving skills
  • Thông tin khác

  • Hình thức : Nhân viên chính thức, Thực tập
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký