Service Assistant Manager (motorcycle) (ID: 522587)
PERSOLKELLY Vietnam
Hồ Chí Minh
4 ngày trước
source : Tuổi Trẻ

Mô tả Công việc

  • Manage Company’s Big Bike workshop
  • Manage the internal service process, service product line up, service charge, price lists proposal.
  • After sales promotion campaign development and monitoring.
  • After Sales staff management
  • Manage and control the internal incentive policy
  • Manage warranty claims, outstanding recall
  • Manage Pre Delivery Inspections
  • Manage mobile workshop
  • Manage after sales trainings
  • Manage and update workshop equipment and tools
  • Ensure the workshop is always clean and presentable to customers
  • Manage the service performance report, KPI monitoring.
  • Manage customer database / CRM.
  • Manage customer complains related to technical issues
  • Maintain high level of customer satisfaction
  • Cooperate with Marketing department for service product line up promoting.
  • Expand the relationship with riders communities by participating in tours, events for riders.
  • Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from university. Bachelor degree in related field.
  • Minimum 3 years big motorcycles technical experience.
  • Minimum 1 years experienced in management role.
  • Strong in planning, training and monitoring.
  • Solid relationship with rider community is a plus.
  • Fluent English.
  • Ability to effectively communicate with Vietnamese staffs.
  • Thông tin khác

  • Độ tuổi : Không giới hạn tuổi
  • Hình thức : Nhân viên chính thức
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký