Training Cum Business Support Intern
Navigos Group
Ha Noi
15 giờ trước
source : ディーエムエム

1. Coordinating for Training and Development activities

  • Prepare training materials and documents for Navigos Search’s
  • training courses

  • Source and find vendors to provide suitable courses
  • Coordinate and arrange training schedules, training rooms
  • Manage Trainee List, Schedule and Training Duration of courses
  • Conduct Training Evaluation Report and other tasks assigned by line
  • manager

    2. General administration

  • Format CV of candidates based on Navigos standard CVs form.
  • Make payment request for team activities
  • Book events for managers (if any).
  • Other admin tasks assigned by line manager
  • Job Requirements

  • Senior undergraduates / Graduates / Post Graduates of any discipline
  • Having practical work experience is a plus
  • Having experience in administration, event-project coordination and training activities is a plus
  • Good English and Microsoft Office skills, Resourceful, Hardworking, Customer Service, Result-Oriented Read full Job Requirements
  • Nộp đơn
    Thêm vào ưa thích
    Loại bỏ khỏi mục ưa thích
    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký