Guest Experience Manager
Accor Hotels
Phu Quoc, South, Vietnam
3 ngày trước

Key tasks

This position has as key objectives the continuous improvement and operational implementation of the Guest Experiences and online reputation of the hotel by monitoring daily experience performance and Guest feedback, representing the Guest within the hotel and supporting Front Office Manager on achieving positive results and Guest Experience targets.

She / he will ensure full compliance of the Brand Assurance Program at the property, the implementation and follow-up of brand essentials (standards) and quality programs, including related training, with the aim of ensuring brand consistency and excellence, while supporting optimal Guest Experiences, increased satisfaction and loyalty.

Nộp đơn
Thêm vào ưa thích
Loại bỏ khỏi mục ưa thích
Nộp đơn
Email của tôi
Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
Tiếp tục
Mẫu đăng ký