Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
KDDI Vietnam - HCM GNOC (Ho Chi Minh Global Network Operations Center)
Tp Hồ Chí Minh
4 ngày trước
source : NHÂN LỰC NGÀNH LUẬT

Mô tả công việc

  • Monitor and maintain the quality of customers’ network service provided by KDDI Corporation.
  • Contact and corporate with KDDI’s Telecommunication partner to solve trouble occured to customers’ service.
  • Seek for solution to improve and enhance the quality of service.
  • Yêu cầu công việc

  • 21 to 25 years old.
  • College degree or above.
  • Fluent in English.
  • No major or experience required.
  • Positive.
  • Willing to learn and acquire new knowledge.
  • Able to work in both shifts (Day shift, night shift).
  • Phúc lợi công việc

  • Meal allowance : allowance : allowance for night shift workers.
  • Award for excellent individual and team.
  • Tet gifts.
  • Salary raise and promotion twice a year.
  • Teambuilding, Company trip, Parties,...
  • English class for staffs.
  • Social insurance according to Labour law.
  • 14 days off / year.
  • 3 days paid sick leave / year.
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký