Manage your site quality with logbooks updated and freelancers discipline
Oversee and supervise the Reception shifts, ensuring that all Reception team policies and procedures are followed
Ensure that the company Brand standards are observed, focused and assessed througout the year
Welcome new employee on site if any
Manage uniforms for the team and the freelancers
Train the freelancers on site
Manage the team attendency
Assist the Training Department in scheduling, mailing and communicating of training programs
Report to Jolie Siam
Job Requirement :
Should be working on District 2 currently
6 months or above experiences working with Jolie Siam
Good at maintaining positive and productive working relationships with the team and the customer
Be active, positive, honest, careful and responsible
Have ability of working independently and in team
Ability in dealing multiple tasks
Benefits :
Training & Coaching provide by experts in Jolie Siam
Having allowance
Working in professional environment
Opportunity to become an CS Manager
Báo cáo công việc này
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Thêm vào ưa thích
Bạn cần đăng nhập vào tài khoản của mình để thêm công việc này vào mục yêu thích của bạn. Nhấp vào "Tiếp tục" để đăng nhập hoặc tạo tài khoản mới. Sau đó, bạn sẽ có thể truy cập mục yêu thích của mình từ trang web của chúng tôi hoặc từ ứng dụng di động neuvoo.