Front Office Manager - Movenpick Resort Waverly Phu Quoc
Accor
Rach Gia, Kien Giang, Vietnam
4 ngày trước
Job Description
Supervise and manage the overall Front Office operations.
Ensure that all sections of Front Office’s service standards delivery are maintained in accordance to the Hotel’s strategic plan and standard.
Work Experience
English Communication
Diploma in Tourism & Hospitality Management
Leadership, interpersonal and training skills
Benefits
Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within your property and across the world!
Ability to contribute to local community & make a difference through our Corporate Social Responsibility such as : Riise, Planet 21.
Báo cáo công việc này
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Thêm vào ưa thích
Bạn cần đăng nhập vào tài khoản của mình để thêm công việc này vào mục yêu thích của bạn. Nhấp vào "Tiếp tục" để đăng nhập hoặc tạo tài khoản mới. Sau đó, bạn sẽ có thể truy cập mục yêu thích của mình từ trang web của chúng tôi hoặc từ ứng dụng di động neuvoo.