Customer Support Agent
Succulents Box
Ho Chi Minh City, VN
5 ngày trước
source : Glints

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

  • Answer incoming customer support tickets via emailIdentify and assess customers’ needs to achieve satisfactionProvide accurate, valid and complete information by using the right methods / toolsHandle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits;
  • follow up to ensure resolutionSupport online operation per requestedFollow communication procedures, guidelines and policies

    YÊU CẦU CÔNG VIỆC

    Customer orientation and ability to adapt / respond to different types of charactersGood communication skillsAbility to communicate in English, especially in writingAbility to work in a results-oriented environment, both individually and as part of a teamAttention to detailGood organizational and time-management skillsEagerness to meet and exceed objectives and take on more responsibility

    ĐỊA ĐIỂM LÀM VIỆC

    Y12 Hồng Lĩnh, Cư xá Bắc Hải, Phường 15, District 10, Ho Chi Minh City, Vietnam

    Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký