Quality Control Specialist - CCC • Collection
Home Credit
Ho Chi Minh, Vietnam
1 ngày trước

KEY RESPONSIBILITIES

  • Monitor, evaluate call, feedback call’s result, to ensure Ops follow the process and improve their performance
  • Inspect the work of Team Leader CCC to support the improvement of operators
  • Execute calibration meeting to unify and handle enquiries of TL - CCC
  • Monitor overall quality in CCC through reports to correct the mistakes of Ops or implement wrong process for the better one
  • Update new information, procedures, regulations to Operators and Team Leader CCC to ensure they clearly understand the news
  • JOB REQUIREMENTS

  • Working experience in customer service, Quality control is preferred .
  • PC skills (MS Windows, MS Office etc.)
  • Basic English
  • Good verbal communication skills
  • From College Degree
  • COMPENSATION & BENEFIT

  • 100% Social Insurance
  • Meal + Phone Allowance
  • Annual Leaves
  • Professional and Transparent Working Environment
  • Apply Latest Financial Technology in the World
  • Báo cáo công việc này
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Nộp đơn
    Email của tôi
    Bằng cách nhấp vào "Tiếp tục", tôi đồng ý với neuvoo để xử lý dữ liệu của tôi và gửi cho tôi thông báo qua email, như được nêu chi tiết trong Chính sách bảo mật của neuvoo. Tôi có thể rút lại sự đồng ý của tôi hoặc hủy đăng ký bất cứ lúc nào.
    Tiếp tục
    Mẫu đăng ký